Aan de slag
Proeftraining plannen

Bekendmaking van het Hartveilige School Toernooi

10 juni 2024
We zijn ontzettend trots op alle scholen die dit schooljaar hun leerlingen een reanimatietraining hebben aangeboden. Elke school heeft een prachtige score neergezet op ons toernooi, en bij een toernooi hoort natuurlijk een prijs!
De winnende school wint *tromgeroffel* hun eigen AED met buitenkast! Deze AED is 24/7 beschikbaar en draagt zo bij aan de veiligheid van de hele buurt. Ook alle getrainde leerlingen van de hele school weten meteen waar een AED te vinden is mochten ze een heldendaad verrichten.

Prijs mede mogelijk gemaakt door
De AED is mede gerealiseerd door AFAS Software en CCB Veiligheidspiramide. Beide organisaties hechten veel waarde aan reanimatietraining, zo traint CCB Veiligheidspiramide jaarlijks alle (ruim 600!) medewerkers van AFAS! Samen met CCB Veiligheidspiramide hebben we een tijd geleden een training verzorgd op het Kaj Munk College. Bas Westerweel, die zelf een hartstilstand overleefde, ging mee. Bekijk de video hier:

Hoe doe je mee met het toernooi?
Aan dit toernooi doen alle scholen mee die dit schooljaar de Hartveilige School training hebben ingezet. De leerlingen halen tijdens de training een score in onze Hartveilige School game om zo hun eigen certificaat te verdienen. Ook dragen alle leerlingen dragen bij aan de schoolscore. Dus hoe beter leerlingen reanimeren, hoe hoger de kans dat de school wint!

Het einde van het schooljaar komt dichterbij, spannend!

Wil je ook mee doen? Kom dan met ons in contact.
Ook een Hartveilige School worden?
Leer jouw leerlingen reanimeren met onze game en maak jouw school Hartveilig!
Aan de slag
Meer informatie Accepteren